vrijdag 17 mei 2013

Peperkoekenzakjes vullen

Vrijdag 24 mei
- stageverslag uploaden, afprinten en afgeven
16/5 = uitstap Brussel (vak kunstgeschiedenis)
23/5 = gewoon stageverslag

- zelf opgestelde examenvragen indienen en bespreken
doe je dit niet, dan heb ik voor jullie een zeer goed alternatief = peperkoekzakjes vullen bij Vondelmolen
Daar is denken zelfs verboden, enkel DOEN..

- de examens zijn opgemaakt. Nu nog enkel jouw goede vragen erin verwerken.

- ik heb twee interessante artikelen geplukt van INTERNET over erfenissen en hoe mooie mensen meer kans maken bij sollicitaties (bij de "peperkoekzakjes vullen" speelt dit minder mee)
Ik heb jullie dit per mail opgestuurd.
Ik ben altijd fier op mijzelf dat ik zo goed kan zoeken op INTERNET.
Zouden jullie dit  OOK zo goed kunnen en zelfs goed opgemaakte cursussen maken ??

- jullie hebben GEEN wekelijkse taken meer.
Concentreer je nu goed op de examens.
Flopexamen, zijn gelijk aan floppunten..
Geen "zever" toegelaten op het examen.

Maar geen nood, dit jaarjte is zo wie zo voor jullie een aanrader geweest, want jullie weten nu de uitweg indien het minder goed gegaan is
PS.. is dit nu sluikreclame of publiciteit?
Maar de hamvraag blijft, is dit wel wettelijk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten