maandag 22 april 2013

Vrijdag 26 april 2013

Burak had het wel goed gelezen. Jullie hebben vrijdag dispensatie. JOEPIE...

Maar alle eindwerkleerkrachten verplichten jullie toch op school te blijven en aan het eindwerk te werken.

De verbetering van het eindwerk zal plaatsvinden op maandag 29 april 2013.
Dus maandag hebben  de beide groepen hun volledig eindwerk mee.
Ik heb nochtans gehoord van mevrouw Bruinjé dat jullie  nog  niks hebben. (dat belooft he...)
Nu begrijp ik de vrees van Esther...
Stel je voor... dat je het NIKS moet verdedigen op een mondeling examen...
Hoe doe je dat ???
Het zal een "filosofische" verdediging worden..

Ik heb trouwens van geen enkele groep een vergaderverslag gekregen van vrijdag 19 april ???

De opgave bundel hebben  jullie in januari ontvangen.
Ik geef jullie elke vrijdag 2 uren de tijd om er klassikaal aan te werken.
En jullie hebben nog niks..
Ik vind dit echt een prestatie...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten